"nicnierobienie" z Rhianną


Na nic nie mam dziś ochoty...pogoda za oknem szybko zawróciła me zamiary wyskoczenia na jakiś długi rodzinny spacer, TŻ skoczył z Kruszynką na szybką rundkę po nowym osiedlu, a ja przedpołudnie spędziłam słuchając starych kawałków Rhianny i przeglądając inspirujące fotki w necie...nuuuuudaa. Szczerze nie lubię takich dni, kiedy nic mi się nie chce.
Czas wziąć się za coś konkretnego i ruszyć tyłek z fotela. Tymczasem zostawiam Was z jednym z najciekawszych moim zdaniem utworów Rhianny...Good Girl Gone Bad






i jeszcze tylko David dla H&M...to tak trochę na osłodę tego pochmurnego dnia.



najbardziej rozwaliły mnie jego hotelowe papcie, których w tym pędzie nie zgubił...dopiero po długości w basenie leciał już na boso...nie no uśmiechnęłam się nawet ;)

Czy i Wy dzisiaj macie dzień leniucha???


32 komentarze:

  1. Oj kochana, to ja już całe mieszkanie wysprzątałam :)

    Co do Rhianny, to muzykę ma fajną, jednak jako osoba mało sobą prezentuje i to mnie mocno zniechęca. Z piosenek, które ostatnio za mną chodzą polecam tą
    http://www.youtube.com/watch?v=AICIXiUfAvQ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi się nie chce i co zrobisz??? Mój TŻ poszedł pogrzebać w aucie bo nie może na mnie patrzeć, ze ja jeszcze w piżamie z miną smerfowego Marudy.

      A co do Rhianny to staram sie nie oceniać jej życia prywatnego bo go po prostu nie znam ...cieżko wnioskować jakim jest człowiekiem znając jedynie opowieści wątpliwych tytułów szmatławców i portali internetowych. Nie można jej jednak zarzucić talentu bo głos ma niesamowity, a do tego większość jej utworów jest bardzo ciekawa.

      Link już się ładuje. dzięki ;)

      Usuń
  2. A ja mam sentyment do tej: https://www.youtube.com/watch?v=rp4UwPZfRis

    OdpowiedzUsuń
  3. uśmiałam się przy tej reklamie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również...gnał jak szalony w tych kapciach ;)

      Usuń
  4. jestem po studniówce i przeleżę cały dzień w łóżku, więc też czeka mnie nicnierobienie:D a Rihannę uwielbiam, moja ukochana wokalistka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to wypoczywaj...dawno to było, ale pamiętam dobrze jak świetnie się bawiłam na własnej studniówce ;)

      Usuń
  5. Ja mam dwoletniego synka,wiec moge zapomniec o nudzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez mam 2-latkę, ale jak tata jest w domu to mama ma wolne ;)

      Usuń
  6. ja dziś nie leniuchuję, sprzątanie wre :D ale myślę, że wieczorem wygodnie poleżę sobie przed tv ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po ciężkim dniu pracy należy się chwila lanistwa...ale jak ktoś wstaje i od razu ma fajrant to uwierz, męcząca sprawa ;)

      Usuń
  7. O, tak, zdecydowanie dzień leniucha ;) Przy utworach Rihanny świetnie się bawię ;)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  8. Produkty neutrogeny są bardzo dobre, sama używam balsamu do ust i jestem z niego niesamowicie zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda, pisałam o tym sztyfcie , a takze innych bardzo dobrych produktach tej marki ;)

      Usuń
  9. hahahaha, kapcie mnie rozwaliły:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Od czasu do czasu dobre jest takie nieróbstwo;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od czasu do czasu, ale ja ostatnio naprawdę przesadzam ;) Niech już przyjdzie wiosna ;)

      Usuń
  11. Super filmik.
    ja dziś odpoczywam i się uczę.
    zapraszam ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo Rihannę uwielbiam, muszę sobie coś włączyć. Ostatnio sluchałam nowej płyty, ale stare kawałki to jednak wspomnienia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat ta piosenka kojarzy mi się z początkami mojej znajomości z YT... ;)

      Usuń
  13. Lubi Rihannę, jej stare piosenki są według mnie najlepsze :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam RiRi :)
    I Davida, również!

    OdpowiedzUsuń
  15. ja mam dziś dzień leniucha aż się dziwnie czuje. miałam inne plany ale niestety wszystko pokrzyżowała pogoda :( Jednak dzień leniucha wcale nie jest taki zły, w końcu w towarzystwie męża i dzieciakow... a piosenke lubie i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja dzisiaj też leniuchuję w domu :)
    a piosenki Rihanny bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Się nabiegał biedny w tej reklamie :) a dzień lenia to ja mam dzisiaj :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. A mi brakuje odrobiny " nieróbstwa" - maluchy, dom, praca, ale gdy mężuś w domku, mam więcej luzu, i mogę poświęcić czas na swoje przyjemności ;)
    Dziękuję za wizytę, buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyznam szczerze, że o wiele bardziej podobały mi się stare kawałki Rihanny. W sobotę nie miałam leniwego dnia, wczorajszy dzień jednak w połowie przespałam i przesiedziałam przy laptopie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. też go lubię, dlatego odpowiedziałam :) na niektóre nie mam wręcz ochoty ;(

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiaaam ją :) Ostatnio moją ulubioną piosenką Riri jest ta -->http://youtu.be/yEjjD8fanlo

    OdpowiedzUsuń
  22. Bez kitu, skakanie przez murki, kopanie piłki, a kapciochy dalej na stopach :P Ale był uroczy i chyba skusił mnie na te gacie, kupię Mężowi ;P

    OdpowiedzUsuń

Translate

 

Lubiani i obserwowani