Everyday Minerals vol 2

Dla zainteresowanych kosmetykami mineralnymi!!!

Wczoraj późnym wieczorem dostałam od sklepu internetowego kosmetyki-mineralne.com,
informację o darmowej wysyłce za dokonanie zakupów za min. 70zł.
Świetna okazja uważam, aby zamówić kilka mini testerów o pojemności  1g. w cenie 9,90, która jako jedyna nie wzrosła ( jak to zapowiadałam w poście "Everyday Minerals").
Istotne jest tylko to, że nie ma takiej możliwości, aby z jednego typu kosmetyku, w jednym i tym samym kolorze zamówić tester 1 g. w kilku sztukach. Powód jest tylko jeden 5 x 1g.=5g za 49.50, a nie 59,90 za duże opakowanie 4,8g. tak jak nam oferuje firma KM.

Ja właśnie przy takiej promocji,darmowej przesyłki, jakiś czas temu zamówiłam na próbę 3 róże w różnych odcieniach i 5 dość zbliżonych do siebie kolorystycznie testerów 1g. podkładów i 1 sztukę tester 0,30g. Podkłady dobierałam wg. wskazówek na stronie i szczerze?... odcienie bardzo mi pasowały, a że były bardzo zbliżone do siebie postanowiłam je zmieszać i tym samym uzyskałam podkład pełnowymiarowy 5g za cenę 49,50, w kolorze idealnym dla mojego typu urody. Wszystkie 3 róże bardzo mi się spodobały choć są skrajnie różne:
bollywood  b.intensywny
nick nack  delikatny
sand cherry  brzoskwiniowy...ulubiony







Kto skorzysta z promocji?


Oto mail:

WYSYŁKA GRATIS!

Z okazji kalendarzowego początku lata mamy dla Was promocję! Od 21.06 do 23.06 wszystkie zamówienia powyżej 70 zł wysyłamy do Was za darmo* ... Jednocześnie życzymy Wam, aby każdy dzień lata był piękny i pełen słonecznych radości!

*Przesyłki realizowane są za pośrednictwem Poczty Polskiej
NOWOŚCI!

Już od przyszłego tygodnia zapraszamy na ogrom nowości do naszego sklepu! Po pierwsze pojawi się nowa marka The Brush Guard, oferująca osłonki na pędzle. Po drugie, nareszcie będziecie mogli u nas zakupić cały dostępny za granicą asortyment ekskluzywnych pędzli Bdellium Tools. A po trzecie wprowadzone zostaną nowości marki Everyday Minerals, a wśród nich najdłużej oczekiwane podkłady z dodatkiem Jojoba!
Serdecznie zapraszamy

4 komentarze:

  1. fajne kolory, ten ciemno rożowy zdecydowanie mogłabym przygarnąć;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i szczerze jest najbardziej wydajny...wystarczy dosłownie odrobina...a do tego utrzymuje się cały dzień

      Usuń
  2. ja ostatnio pokochalam mineralki :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko uważaj...minerały uzależniają..jak raz spróbujesz to zawsze będziesz do nich wracać

      Usuń

Translate

 

Lubiani i obserwowani