I like it...lipiec

Kolejne denko...trochę późno, no ale lepiej późno niż wcale ;)

Nie jest tego wiele bo tak jak wspominałam przy ulubieńcach..niewiele się działo w tym miesiącu i częściej siedziałam w domu niż wychodziłam do ludzi...wiecie jak taki brak mobilizacji może działąć na naszą pielęgnację i regularność wykonywanych zabiegów.

POŻEGNANIE

KLASYFIKACJA
1. Nafta kosmetyczna:  połowę zużyłam do toniku przeciwko zaskórnikom, pisałam o tym TUTAJ, a resztę aby się nie zmarnowało, zastosowałam wg. wskazań na opakowaniu...jako wcierka do włosów.
Spodobał mi się nowy krok pielęgnacji, dlatego zakupiłam kolejne opakowanie i zerkam cierpliwie na efekty.
   I LIKE IT
2. Szampon do włosów Dove...uwielbiam te szampony i juz o tym wspominałam nie raz. Zbieram się do recenzji, ale zawsze jest coś pilniejszego. Kolejny szampon tej marki juz czeka na swoja kolej.
  I LOVE IT
3. Odżywka  do włosów z Dove..rewelka, nie będę pisać wiele...podobnie jak szampon...zrecenzuję przy najbliższej okazji ;)
 I LOVE IT
4. Tołpa płyn micelarny o którym możecie przeczytać o TUTAJ. Jednak Bioderma wiedzie prym w tej kategorii ;)
   OK
5. Delia Bio serum do twarzy...fajny, lekki  i żałuję, że nie miałam w kpl. kremu z tej serii, aby sprawdzić faktyczne działanie. Wydajny i w dobrej cenie. 
   OK
6. Synergen  peeling do skóry wrażliwej...ja się pytam do jakiej wrażliwej? Taka tarka nie nadaje się dla wrażliwców. Ja zużyłam jako peeling do stóp. Jak dla mnie to jeden z tych kosmetyków, które nie powinny zostać dopuszczone do sprzedaży. Ryzyku uszczerbku na zdrowiu jest w tym przypadku bardzo wysokie.
I DON'T LIKE IT

ZACHCIEWAJKI

*oto zachciewajki na lipiec, pora na rozliczenie

1. Krem myjący ALVA z glinką marokańską - niestety nie udało mi się znaleźć w sklepach stacjonarnych będę musiała zakupić przez internet
2. Glinka zielona i czerwona   - kupione, w fazie testów
3. Podkład    - póki co zostaje przy moich minerałach
4. wcierka do włosów - testuję naftę...zobaczymy
5. Pomadka Celia - 3 podejścia w tym miesiącu...nie mogę się zdecydować na kolor, pomóżcie...
6. Maskara pogrubiająca -myślałam, że wreszcie się skończy scandaleyes, a tu klops


* zachciewajki sierpniowe ( 6 denek to 6 nówek - równowaga musi być)

1. Upieram się przy tej pomadce Celia
2. Jakiś dobry filtr na dzień pod makijaż...macie jakieś propozycje ?
3. Korektor rozświetlający pod oczy...proszę o pomoc...
4. Woda różana
5. Róż z Essence z nowej limitki
6. Krem myjący  Alva z glinką marokańską

Miałyście któreś z w/w kosmetyków? 
A może jesteście odmiennego zdania na temat ich działania?
I koniecznie dajcie znać co polecacie z listy zachciewajek ?

22 komentarze:

  1. Oj tak nafta to super rzecz do wszystkiego paznokcie włosy i te zaskórniki. Muszę spróbować, ale teraz są wakacje i mam "lenia"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już, już zbieram się właśnie. "Kurcze" jak miło, że lubisz moje przepisy ;-) cieszę się

      Usuń
  2. chciałam spróbować tego peelingu z synergen, ale coś mnie powstrzymało od wzięcia go z półki i widzę że dobrze zrobiłam, bo skoro jest tak ostry to byłabym zawiedziona

    a nafty chyba spróbuję, ale dopiero jak będę w domu :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam szamponu Dove, ale po Twojej opinii być może spróbuje. Albo najpierw poczekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ...a może spróbujesz szamponu Farmony Herbal Care, mówiłam Ci o nich na naszym towarzyskim spotkaniu w Casablance:)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam posty z denkami ...mozna poznac nowe ciekawe produkty;)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szampony Dove lubię, ale zawsze po nich dostaje łupieżu ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. peeling jak dla mnie za mocny, a od jakiegoś czasu zastanawiam się na tym tonikiem na zaskórniki...

    OdpowiedzUsuń
  8. super denko ;p kusi mnie szampon z Dove

    OdpowiedzUsuń
  9. faktycznie z tym pigmentem moze byc prawda bo mi jak narazie ciezko go wyplewic ze skory hehe...jeszcze tak nie mialam musze przyznac:)))
    dziekuje za wizyte:)

    OdpowiedzUsuń
  10. tusz polecam max factor masterpiece max, korektor bell pod oczy rozświetlający, a krem ja używam health&beauty miód i oliwka SPF 20 i jestem z niego zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  11. jasne! idziemy! (odp dot 18 sierpnia):)))

    OdpowiedzUsuń
  12. we wrześniu będa konsultacje shiseido w Magnolii, termin jeszcze nie do konca ustalony. Konsultantka ma mi dać znać, jak byś miała ochotę możemy zabrac sie razem :) gifty za zakupy mają byc całkiem atrakcyjne zapewniała pani Beatka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też się kiedyś udzielałam w Tolunie;) Jednak te ograniczenia mnie zdemotywowały i przestałam, może kiedyś wrócę;) Dzięki za odwiedzenie mojego bloga - Twój dodaje do obserwowanych;)

    OdpowiedzUsuń
  14. zapraszam na mój konkurs
    http://mallamipisze.blogspot.com/2012/08/rozdanie-u-maej-mi.html

    wiem, że to tak głupio się reklamować, ale może akurat konkurs przypadnie Ci do gustu, a mi będzie bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaciekawiłaś mnie tym kremem myjącym Alva z glinką marokańską.

    OdpowiedzUsuń
  16. co do Celii, ja najbardziej zadowolona jestem z odcinia 602, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja również uwielbiam Dove, ostatnio kupiłam maskę do włosów zniszczonych, pewnie wkrótce o niej napiszę

    OdpowiedzUsuń

Translate

 

Lubiani i obserwowani