Wyniki urodzinowego rozdania ;)


W związku z zakończeniem rozdania w dniu wczorajszym, dziś wypada wyłonić zwycięzce.
 Już wczoraj postanowiłam, że szczęśliwca wyłonię w drodze losowania jednorękim bandytą, jednak moja niezdarność i zupełnie nieokiełznany zasięg mojego internetu doprowadził mnie do szaleństwa...samo sprawdzanie Waszych zgłoszeń poszło w miarę sprawnie, ale już wpisywanie Was do maszyny losującej i samo losowanie ( internet rozłączał się chyba z 10 razy w tym czasie) trwało ok. 1,5 godziny. 
BASTA już mam dość...jutro kupuję dodatkowe zasilanie, antenę wzmacniającą sygnał.
Wracając do sedna sprawy...
sorki, że tak przedłużam, ale nadal czuję zażenowanie tą sytuacją i co 5 sekund zapisuję treść już Wam przekazaną...coby nie utracić wpisu ( bo i to się czasami zdarza)......
kiedy wreszcie udało mi się wpisać Was wszystkie i zdążyłam pociągnąć za rączkę maszyny ( tzn. kliknąć Fruit Machine)  szybko zrobiłam fotkę, aby nie było kolejnej niespodzianki....w sumie to dobrze zrobiłam bo za sekundę po raz kolejny  utraciłam dane.

A zwycięzcą jest...............




Gorąco gratuluję Wioli i proszę o kontakt mailowy. Czekam do niedzieli...w innym wypadku losowanie odbędzie się ponownie ( proszę nieeeeeee)

Do wygrania był zestaw kosmetyków
dokładny opis TUTAJ, a Wiola umieszczając baner o rozdaniu otrzymuje jeszcze dodatkowe 2 prezenty...mam nadzieję, że paczka przypadnie Ci do gustu ;)


 Chciałabym podziękować wszystkim Uczestniczkom zabawy za zgłoszenie się do mojego skromnego rozdania...a także podziękować za masę życzeń urodzinowych, które wpisywałyście w komentarze...
DZIĘKI 

Wszystkich uczestników zabawy gorąco pozdrawiam i zapraszam do następnego rozdania...
mam nadzieję, że już wkrótce. 


14 komentarze:

  1. ehh...znow nie mialam szczescia:)
    gratuluje zwyciezczyni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *IVONA* nie łam się...następnym razem się uda ;)

      Usuń
  2. ehehehe to ja pierwsza przekazałam siostrze wiadomość, że wygrała u Ciebie :D Jej radość nie do opisania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że siostra podzieli się z Tobą zdobyczami ;)

      Usuń
  3. Tego się totalnie nie spodziewałam ;) Już skrobie emaila ;dd

    OdpowiedzUsuń
  4. szczesciara :) gratuluje :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję : 333

    http://vanilias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje!
    Szkoda, że nie zatrzymało się o troszeczkę niżej ;)

    OdpowiedzUsuń

Translate

 

Lubiani i obserwowani