W biegu ;)

Po dość aktywnym weekendzie nazbierało mi się nieco zaległości...pranie, sprzątanie i takie tam. Wczoraj niestety pogoda rozłożyła mnie na łopatki, jutro znowu poza domem więc chcąc nie chcąc dziś zakasałam rękawy i miotła poszła w ruch...hehe

Jest godzina 16:30 a ja dopiero usiadłam...ufff
nie mam siły na nic ambitniejszego, ale korzystając z okazji luźnego wpisu pochwalę się zakupem z allegro..
jej mam tylko nadzieję, że butki w realu będą dokładnie takie jak na fotce.

Zdjęcie zapożyczone ze strony sprzedawcy ErSol

Szpile z wydłużonym noskiem wracają do łask, a standardowe czarne butki pasować będą do każdej stylizacji...te mają dodatkowo pazura w formie struktury tworzywa...
 bardzo podoba mi się ich fason...boooooski


Niestety ze względów zdrowotnych nie mogę sobie pozwolić na codzienne śmiganie na obcasach, ale od czasu do czasu nikomu nie zaszkodzi te 9 cm.


A jak Wam się podobają???
Czy każda z Was posiada klasyczne, czarne szpile ???


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I dla zainteresowanych...
na zakończenie wakacji sklep internetowy kosmetyki-mineralne.com  przygotował kolejną promocję

 DARMOWA WYSYŁKA!

Wszystkie zamówienia powyżej 50 zł dokonane w daniach 28-29.08 będą premiowane darmową wysyłką*! Zapraszamy do naszego sklepu, gdzie dodatkowo czekają na Was inne atrakcyjne promocje!

Wszystkie nasze bestsellerowe pędzle i akcesoria firmy Bdellium Tools w dniach 30-31.08 możesz kupić w super ofercie -15%! Oferta dotyczy całego asortymentu marki. W zamówieniu należy wpisać kod rabatowy NEWBD15
 

21 komentarze:

  1. Czarne szpilki to podstawa ;D mam takie i uwielbiam je ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygladaja super! ja mam dwie pary czarnych szpilek,ale obydwie skorzane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje przedwojenne skórkowe odchodzą na emeryturę...czas na nowinki ;)

      Usuń
  3. wygladaja znakomicie...ciekawa jestem jak leza na nozce:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie podobają mi się buty z noskiem ale ze zdziwieniem dla siebie samej muszę przyznać, że te są całkiem ładne ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mam czarnych szpilek :D
    Wolę kolory ;) Aczkolwiek będę się musiała w jakieś zaopatrzeć w końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no właśnie wracają czubaski :)
    ja czarne szpile mam, kupiłam w piatek na imprezę Pandorową :D ale chodzić w takich długo nie dałabym rady.. za wysokie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 9 centów jeszcze daję radę, ale wyższe to tylko na siedzące imprezy ;)

      Usuń
  7. Pięęęęęęęęęęękne buty! Podobają mi się, choć za czubami nie przepadam. Mam nadzieję, że będą tak wygodne jak ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne! na szpilki najbardziej uwielbiam patrzeć :D bo jak je zakładam to po jakimś czasie moja miłość do nich znika;P

    OdpowiedzUsuń
  9. są przepiekne,a taką niską szpilkę ciężko znaleźć w sklepach, dla mnie taka to max przy moim facecie :) jak rozchodzisz to powiedz, czy się spisały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. posiadamy, sprawdzają się zawsze świetnie i jeszcze nigdy mnie nie zawiodły ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne:)
    czarne, klasyczne szpilki kupiłam dopiero w tamtym roku;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Są cudowne:) Oczywiście, czarne szpilki muszą być obecne w szafie. Zawsze się sprawdzają:)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam podobny fason:) bardzo je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne szpilki, klasyka, czerń i do tego motyw skóry węża ideał <3 :) obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. sliczne sa te szpileczki :):)

    OdpowiedzUsuń

Translate

 

Lubiani i obserwowani