Jeżeli chcesz coś zrobić, nie musisz chcieć, wystarczy że to zrobisz

Na kanapie leży Leń ( LaNińa)
nic nie robi cały dzień....
no taki leniuch się we mnie obudził.
 Od wczoraj właściwie nic konkretnego nie zrobiłam...
smętnie poruszam się po domu i tylko marudzę,
 a że coś bym zjadła, ale nie wiem co,
a że zimo i wieje,
a że nic mi się nie chce


Mam taki jeden sposób, który zawsze mnie motywuje...ale jest na tyle walnięty, że pewnie byście pomyślały, że jestem zdrowo szurnięta. 
Zdradzić, nie zdradzić, 
zdradzić, nie zdradzić o to jest pytanie???


A jakie Wy macie sposoby na to, aby Wam się chciało zrobić coś czego nie chce Wam się robić???? 




Muszę Wam jeszcze przypomnieć o ostatnich 50 godzinach, w których jeszcze możecie się zgłaszać w moim urodzinowym rozdaniu.



Do jutra ;)

9 komentarze:

  1. Ach, ja tez mam czasem takie dni, trzeba po prostu przeczekać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma sposobu, trzeba przeczekac albo pojsc spac:)

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam lenia :PPP chętnie przeczytam o Twoim sposobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie mam zadnego sposob, jestem najgorszym leniem, jak mi sie nie chce to juz totalnie olewam sprawe :Pp

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam taki okres - nic mi się nie chce co u mnie to rzadkość raczej jestem narwana ale to ostatnie dni urlopu, już ostatni w tym roku, następy urlop dopiero we ferie (jak dobrze pójdzie). Super te "leń" na kanapie!

    OdpowiedzUsuń
  6. sposób taki, żeby upajać się wlasnym lenistwem :)i mieć wszystko gdzieś :)zgadłam?

    OdpowiedzUsuń
  7. zdradzić! :D
    mojego lenia ciężko przegonić.. oj ciężko :D

    OdpowiedzUsuń

Translate

 

Lubiani i obserwowani