Drugie śniadanie & ciacha

Mała właśnie wcina obiad, a ja najzwyczajniej w świecie nie jestem jeszcze głodna na tyle, aby zabierać się za danie główne. Ponieważ swoje pierwsze śniadanie jadam dość późno, a jest to zazwyczaj ok. 9:00,
no to ok. 12 skrada się mały głodek...i dlatego zamiast od razu michy zupy...najczęściej wcinam jogurtową misę rozmaitości:

Dziś w roli głównej jogurt truskawkowy, płatki owsiane, rodzynki i wiórki kokosowe ( nigdy samym jogurtem nie potrafiłam się nasycić choćby na pół godziny...znalazłam na to sposób...płatki owsiane).
Jak nie przepadam za płatkami z mlekiem, tak owsianka z jogurtem jest ostatnimi czasy nr. 1

A oto i rozmaitości

 Jednak wolę jogobelle...jest dużo smaczniejsza

 Tak się prezentuje jogurt z pierzynką...


I całość wymieszana...nie wygląda zbytnio zachęcająco, ale smakuje wyśmienicie i na spokojnie zadusi głoda w oczekiwaniu na obiad.

Rozmaitości z ostatniego tygodnia:

*jogurt+ płatki+suszone śliwki
*jogurt+płatki+ banany
*jogurt+płatki+ nektarynka
* jogurt+płatki+ malinki
* jogurt+ płatki+jabłka z rodzynkami
*jogurt+płatki+sos żurawinowy

Można mieszać do woli. 
Jeżeli w pracy nie macie możliwości podgrzania sobie posiłku...to takie śniadanie na spokojnie przygotujecie w minutę bez większego wysiłku. Zabieracie z domu jogurt i w osobnym pojemniczku już przygotowane i wymieszane suche składniki ( owoców nie mieszacie bo powstanie papka), a podczas przerwy wystarczy wlać jogurt do pojemnika ze składnikami i tadadam ...gotowe.

Smacznego!!!



I jeszcze coś dla łasuchów...pyszne ciasteczka z przepisu 
Wykonanie dosłownie 20 min + czas pieczenia.
Oczywiście moje trochę zmodyfikowane i zamiast żurawiny i pistacji dodałam rodzynki i wiórki kokosowe.
Świetnie jest to, że ciacha te można przechowywać dość długo ( chociaż u mnie nie przetrwają pewnie do wieczora).



Może nie wyglądają apetycznie, ale smakują coś jak pieguski.
Pyszne... i oczywiście ekonomiczne. Oszacowałam koszty produktów potrzebnych do wykonania = ok. 5,80zł. za 38 dość sporych ciastek.

Polecam przepis.

18 komentarze:

  1. Jak ktoś chciaż raz w życiu jadł coś podobnego to widok go ni zniechęci bo wiadomo, że jedzonko jest pyszne! A ciastka super:) też zrobię;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie się pochwal jak wyszły i co dodałaś ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam takie jogurtowe wynalazki, najlepsze są z dodatkami bananów i malin:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z malinami wszystko jest pyszne...tak się ostatnio zastanawiałam, jaki jest mój ulubiony owoc...i wygrały maliny właśnie ;)

      Usuń
  3. jogurt plus płatki plus owoce = pychotka! :D a ciastka upiekę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam wszelkiego rodzaju mieszanki owsiane ;D a ciacha ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nigdy owsianki nie lubiłam...z mlekiem to taka papka się robiła fuuuj...a z jogurtem pychota ;)

      Usuń
  5. Mniam płatki górskie! Moje ulubione od poniedziałku zaczynam właśnie jadać śniadania z nimi w roli głównej :) Ja bez 5 posiłków dziennie nie jestem sobą :D
    Ciasteczka wyglądają wyśmienicie i skusiłabym sie zdecydowanie bardziej na Twoją wersję :)Muszą pysznie smakować z orzechami!

    OdpowiedzUsuń
  6. esh talentu nawet do najprostszych ciastek nie mam:P ale jeść uwielbiam:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana trochę wiary w siebie...ja też myślałam, że do tego trzeba mieć dar...pokochałam gotowanie i pichcenie dopiero jak dostałam brawa. Od 5 lat gotowanie jest dla mnie przyjemnością. Spróbuj coś z przepisów z linka...najprostsze jest ciasto kokosowe w etykiecie ciasta i chyba jest na trzeciej pozycji. Nawet mój TŻ sobie poradził. ;)

      Usuń
  7. mhmm bardzo lubię takie ciasteczka - piec i jeść oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pyszności! :)

    Obserwuję i zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  9. ciastka wyglądają bardzo apetycznie, już mam na nie ochotę:) pomarańczowy lakier mam na paznokciach od 5 dni i nic się z nim nie dzieje tak więc jest oky:) a ten scrub był za 29,99zł

    OdpowiedzUsuń
  10. o dzięki za przepis na ciasteczka =) Musli z jogurtami zbytnio nie lubię...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ech ja jeszcze później zjadam pierwszy posiłek :/
    Zapraszam na moje śniadanko :))

    http://karolina-everydaypleasures.blogspot.ca/2012/07/ameryka-mity-czy-nie-mity-rozmyslania.html

    OdpowiedzUsuń

Translate

 

Lubiani i obserwowani