Zamówienie w e-naturalne

Właśnie zakończyłam swoje zamówienie w e-naturalne.

Moja pierwsza styczność z naturalnymi kosmetykami miała miejsce w marcu tego roku w sklepie internetowym Biochemia Urody, który pewnie każda z Was dobrze zna. Ponieważ w ostatnimi czasy sklep ten dość znacznie podniósł ceny, postanowiłam poszukać jakiejś alternatywy. Z nieba spadła mi megilounge, która mówi o wartym polecenia peelingu enzymatycznym ( którego tak usilnie poszukuję) właśnie z e-naturalne. Nie byłabym sobą gdybym nie sprawdziła tego sklepu...i co się okazało??? A no sklep mieści się niedaleko mojego miejsca zamieszkania i mogę zamówić sobie kilka produktów i odebrać je najzwyczajniej w świecie osobiście bez płacenia kosztów przesyłki. Mojej radości nie było końca i codziennie dopisywałam kolejne produkty, które koniecznie muszę mieć. Ceny są ciekawe...warte sprawdzenia.
A oto moja lista zakupów:

eProduktWysyłkaIlośćCenaWartośćAkcje
Razem:88,10 zł
Kraj wysyłki:
Dostawa: Przesyłka Kurierska Koszt dostawy:21,00 zł
  Kurier UPS21,00 zł
  paczka ekonomiczna12,00 zł
  paczka priorytetowa15,00 zł
  odbiór w siedzibie firmy0,00 zł
Płatność: Płatność elektroniczna 
  eCard (opłata dodatkowa 1,0 PLN)
  Przedpłata na konto bankowe
  PayPal (opłata dodatkowa 1,0 PLN)
Kupon rabatowy:
Do zapłaty:109,10 zł
Francuska glinka czerwonaFrancuska glinka czerwonaWAGA: 200g2 dni robocze
 szt.
10,90 zł10,90 zł
Francuska glinka zielonaFrancuska glinka zielonaWAGA: 200g2 dni robocze
 szt.
10,90 zł10,90 zł
Peeling enzymatyczny z owoców tropikalnychPeeling enzymatyczny z owoców tropikalnychWAGA: 30g2 dni robocze
 szt.
11,90 zł11,90 zł
Butelka plastikowa 15 ml z elementem zamykająco-dozującymButelka plastikowa 15 ml z elementem zamykająco-dozującymKOLOR: BIAŁY2 dni robocze
 szt.
0,90 zł0,90 zł
Butelka plastikowa 30 ml z elementem zamykająco-dozującymButelka plastikowa 30 ml z elementem zamykająco-dozującymOBJĘTOŚĆ: 30ml2 dni robocze
 szt.
1,00 zł2,00 zł
Butelka plastikowa 60 ml z atomizeremButelka plastikowa 60 ml z atomizeremKOLOR: BIAŁY2 dni robocze
 szt.
2,00 zł4,00 zł
SŁOIK PLASTIKOWY 45ML Z WIECZKIEM ZAMYKAJĄCYM ORAZ PIERŚCIENIEM GWARANCYJNYMSŁOIK PLASTIKOWY 45ML Z WIECZKIEM ZAMYKAJĄCYM ORAZ PIERŚCIENIEM GWARANCYJNYMKOLOR: BIAŁY2 dni robocze
 szt.
1,50 zł3,00 zł
Butelka szklana 150 ml z nakrętką i pierścieniem gwarancyjnymButelka szklana 150 ml z nakrętką i pierścieniem gwarancyjnymKOLOR: BRĄZOWY5 dni
 szt.
2,00 zł2,00 zł
Butelka plastikowa 60 ml z elementem zamykająco-dozującymButelka plastikowa 60 ml z elementem zamykająco-dozującymKOLOR: BIAŁY2 dni robocze
 szt.
1,20 zł2,40 zł
SPIRULINA SPROSZKOWANASPIRULINA SPROSZKOWANAWAGA: 30g2 dni robocze
 szt.
11,90 zł11,90 zł
Masło shea (karite) rafinowane - super ofertaMasło shea (karite) rafinowane - super ofertaWAGA: 100g2 dni robocze
 szt.
6,30 zł6,30 zł
Olej z orzechów macadamiaOlej z orzechów macadamiaWAGA: 30g2 dni robocze
 szt.
4,50 zł4,50 zł
Woda Kwiatowa z Oczaru (hydrolat)  ECOCERTWoda Kwiatowa z Oczaru (hydrolat) ECOCERTOBJĘTOŚĆ: 100ml2 dni robocze
 szt.
9,90 zł9,90 zł
Baza kremowa ABaza kremowa AWAGA: 50g2 dni robocze
 szt.
7,50 zł7,50 zł



Cena jaką zapłacę za spore zamówienie to 88,10 zł.
Jestem mega zadowolona tymbardziej, że zamówiłam sobie również kilka pustych opakowań , za grosze, które z pewnością mi się kiedyś przydadzą.
Prawdopodobnie zamówienie odbiorę pod koniec tyg. lub dopiero w pon., ale na 100% możecie liczyć na notkę i pierwsze wrażenia. Już nie mogę się doczekać.

Jeżeli macie lub miałyście coś z tego sklepu i jest to produkt wart polecenia to proszę dajcie znać.

8 komentarze:

  1. 88pln i tyle rzeczy, ćzesto jeden kosmetyk tyle kosztuje!
    jakim cudem udało Ci się wkleić aktywny formularz?

    OdpowiedzUsuń
  2. No Kochana do tego to trzeba mieć kilo sprytu i tonę wiedzy...heheh
    Nie wiem jak...zwyczajnie kopiuj, wklej...tylko nie mów, że tak nie można ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spore zamówienie ale koszt za tyle produktów bardzo przystępny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej...ja jeszcze ich nie odebrałam, ale już jutro tzn. dziś będą u mnie i będę się chwalić ;)

      Usuń
  4. Dziękuję za informację o weryfikacji obrazkowej, nawet nie wiedziałam, że jest włączona. Już wyłączyłam :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Peeling polinezyjski z Wysp Bora Bora :D Polecam :D Stosuję na całe ciało no i kokoski :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. A jeśli nie ten zapach to na pewno efekt - rewelka, skora gładka i mięciutka. Zrobiłam też maske algową na spirulinie z bazą kremową i też śmiało powiem, że się spisuje ale rzadko ją stosuję ponieważ zapach glonów mnie zdecydowanie odrzuca ;//

    OdpowiedzUsuń

Translate

 

Lubiani i obserwowani