zakupowo

Znowu zakupowo

szybciutko tylko pokaże Wam co kupiłam podczas czwartkowego pobytu w mieście. 
Jest to również mały zwiastun mojej nieco zmodyfikowanej pielęgnacji ...o czym oczywiście w kolejnych postach tematycznych.
 Najpierw wypróbujemy, później ocenimy.


Oto one:

Zakupy Rossmanowsko-Apteczne



 Firma Green Pharmacy kupiony w rossmanie
za całe 5,99zł.
Dostępne różne rodzaje
W gratisie otrzymujemy krem do rąk

Składy obu produktów...dajcie znać czy 
wszystko z nimi ok.

 Olejek do kąpieli dla mojej małej alergiczki.
Firma Balneum ma dość drogie produkty, ale osobiście uważam, że są lepsze od Oilatum.
Podbieram i stosuje jako olejek pod prysznic.

Sterimar to woda morska...podczas takich upałów pomaga maleństwu swobodnie oddychać. Chyba najlepszy spray do noska jaki do tej pory wypróbowałyśmy. Rozpyla delikatną mgiełkę.

Skład olejku do kąpieli.
Muszę go wypróbować do twarzy i zdam Wam relację.

Skład wody morskiej jest logiczny, dlatego nie
 umieszczałam zdjęcia.

Nafta i olejek Pichtowy potrzebne mi są do pewnej mieszanki...wszystkiego dowiecie się w swoim czasie.

Nafta 7,90zł. za 100 ml.
Olejek 8,30 zł. 10 ml.
  

3 pudełeczka podróżne z rossmana 1,29zł za szt. i w aptece zainteresowała mnie nowa firma kosmetyczna.
Pan dał mi ich prospekt, ale niestety nie otrzymałam żadnej próbki. 



Tego samego dnia odwiedziłam również fryzjera i powiem szczerze, że coraz to jaśniejsza jestem. Z prawie czarnych , przez rude ceglaste, rude słoneczne, do słonecznego blondu...i to wszystko od marca. 
Mogę tylko powiedzieć, że włosy nie są bardzo zniszczone ponieważ wszystkie zabiegi były wykonywane w profesjonalny sposób.

Dzisiaj wybieramy się na panieńskie i kawalerskie, dlatego też postanowiłam trochę urozmaicić moje zawsze grzeczne paznokcie....

 za słaby kontrast kolorystyczny, niewłaściwa gąbeczka, pomalowane skórki i odbita pościel...

 
...słabo to wyszło, dlatego zaraz zmywam i maluje standardowo, frencza.
Jednak się nie poddaje... bo praktyka czyni Mistrza.

Puffff jak gorąco, ufff jak gorąco...już ledwo sapię, już ledwo zipię...

20 komentarze:

  1. Ciekawa jestem tej pewnej mieszanki.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nic tam takiego specjalnego, ale chcę najpierw zobaczyć czy są jakieś efekty ;)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. może za dużo go nakładałaś? ja lekko zamaczam, wycieram jeszcze i jakby delikatnie 'tuszuję' rzęsy, gdy jest za dużo to palcami ściągam ;) również jestem ciekawa mieszanki :) a co do paznokci, fajnie wyszło ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak...nie robiłam tego tak profesjonalnie jak Ty...brałam trochę olejku na palec i pocierałam delikatnie rzęsy. Mój błąd...ale zraziłam się okropnie. ;)

      Usuń
  3. ciekawi mnie ta marka Green Pharmacy , jeszcze nic od nich nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny są niskie... dlatego sie skusiłam, mimo, iż do tej pory czytałam tylko jedną recenzję i to średnio pochlebną. Za jakiś czas i ja na pewno wydam wyrok na nią.

      Usuń
  4. super zakupki , paznokcie nie wyszły aż tak tragicznie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie na fotce nie widać tych wszystkich niedoskonałości. W realu jednak bardzo mnie wkurzają.:)

      Usuń
  5. jestem ciekawa tej mieszanki :) ładne te kolorki na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Musze się nauczyć tego cieniowania na paznokciach, kontrast mały ale mimo wszystko wygląda to bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie sama technika nie jest trudna. Trochę paćkania, ale idzie w miarę szybko. Ważne tylko, aby mieć odpowiednią gąbeczkę, taka do naczyń się u mnie nie sprawdziła. Ale jak na ten pierwszy raz to nie faktycznie nie ma tragedii.

      Usuń
  7. Oj tej mieszanki jestem bardzo ciekawa ;) a paznokcie wyszły dobrze :P

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne paznokcie, czekam na tą mieszankę !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. recenzja będzie od razu z efektami ( o ile będą). ;)

      Usuń
  9. kurcze, czy tylko ja ostatnio tak mało kupuje ?
    a pzanokcie i tak ładne - French standardowy musi być ! ( bardzo go lubie )
    - zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. French jest zawsze modny i do wszystkiego pasuje..uwielbiam ;)

      Usuń
  10. fajne paznokcie:) też czekam na te mieszankę:)

    OdpowiedzUsuń

Translate

 

Lubiani i obserwowani